Academie

Nasza historia

< >
Narodziny
1890

Narodziny

Dr Alexandre Lamotte zakłada Académie Scientifique de Beauté. Firma wykorzystuje swoją wiedzę w służbie piękna od ponad wieku. Na rynek trafiają pierwsze kultowe produkty: Princesse des Crèmes (Krem Księżniczki), Princesse des Poudres (Puder Księżniczki) oraz Rubis Pompadour (Rubin Pompadour). Stworzone kosmetyki zadziwiają cały świat.

1895

Pierwszy Salon Piękności

Academie ma swój własny Salon Piękności, który mieści się w najbardziej eleganckiej dzielnicy Paryża przy 376, rue Saint Honore. Instytut uzyskał solidną reputację jako godny powagi i kompetentny, dzięki przeprowadzaniu dobrze przemyślanych zabiegów.

Pierwszy Salon Piękności
Pierwsze nagrody
1895

Pierwsze nagrody

Firma Académie Scientifique de Beauté została nagrodzona w wystawach w Dublinie w 1895 roku, w Paryżu w 1897, 1898 i 1900 roku, a następnie w Londynie w 1909 roku. Marka jest już rozpoznawana na całym świecie.

1920

Pierwszy podręcznik

Académie Scientifique de Beauté wydaje swój pierwszy podręcznik dla kobiet na temat pielęgnacji. Ta książka gromadzi różne masaże kosmetyczne (ręczne, wibracyjne, indukcyjne, masaże pneumatyczne ...) proponowane przez specjalistów marki.

Pierwszy podręcznik
W nowych rękach
1926

W nowych rękach

Georges Gay, duchowy syn Alexandre Lamotte i farmaceuta, przejmuje prowadzenie Académie Scientifique de Beauté. Od tego czasu, dusza marki jest przekazywana z pokolenia na pokolenie w tej samej rodzinie.

1928

Pierwsza szkoła kosmetyczna

Georges Gay tworzy i inauguruje pierwszą, francuską szkołę kosmetyczną, którą otwiera na 376, rue Saint Honoré w centrum Paryżu. Pragnie przekazywać swoją wiedzę, szkolić kosmetyczki, w jaki sposób przeprowadzać diagnozę skóry i zalecać odpowiednie produkty. Szkoła zostanie jedną z najbardziej znanych w Paryżu, a studenci posiadający dyplom z «Académie» będą jednymi z najbardziej poszukiwanych.

Pierwsza szkoła kosmetyczna
Poradniki dla kobiet
1929

Poradniki dla kobiet

Georges Gay buduje prawdziwy kult piękna związanego z podejściem naukowym. Publikuje książki: "O kulcie urody", "Higiena i uroda", a następnie "Jak dbać o urodę. Cenne porady", w których znakomicie wyjaśnia jak dbać o skórę, w zależności od wieku i natury skóry. Jego motto to: Stosuj wyłącznie produkty najwyższej jakości, pracuj wyłącznie z najlepszymi profesjonalistami.

1930

Uznanie mediów

W edycji magazynu Vogue z czerwca 1930 r., można znaleźć atrakcyjną i wymowną reklamę Académie Scientifique de Beauté trzech różnych zabiegów, z podana ceną, w zależności od rodzaju skóry.W tym czasie było to czymś nowym.

Uznanie mediów
Złoty Medal
1931

Złoty Medal

Académie Scientifique de Beauté uczestniczy w Międzynarodowej Wystawie Kolonialnej w Paryżu: 8 milionów gości (33 mln sprzedanych biletów) w ciągu 6 miesięcy. Stoisko Académie, zbudowane w stylu Pałacu Angkor, otrzymało Złoty Medal nadany przez Generalnego Gubernatora, który podziwiał wspaniałość tego artystycznego pawilonu.

1933

Gwiazdy kina i teatru

Najpopularniejsze francuskie aktorki takie jak Michèle Morgan, Marie Bell, Sim Viva czy Marie Glory przyznają się, że stosują Académie. Publicznie nie kryją się ze swoją miłością do marki.

Gwiazdy kina i teatru
Aktywne Hormony w Służbie Piękna
1934

Aktywne Hormony w Służbie Piękna

Po dogłębnym przestudiowaniu Brown Séquard oraz pracy naukowej Voronof, Georges Gay tworzy «Vivormones», tzn ampułki zawierające aktywne hormony do nakładania na skórę, w celu sprzyjania procesowi jej regeneracji. To pierwszy kosmetyczny preparat tego typu, jaki kiedykolwiek powstał. Produkuje również « Hormonyl », krem do stosowania w drugim etapie, w celu zwiększenia skuteczności pielęgnacji.

1936

Pierwszy światowy patent

Ważny rok w międzynarodowej branży kosmetycznej, w szczególności dla Académie Scientifique de Beauté. Academie jako pierwsza firma na świecie wprowadza kolagen do formuły kremu pielęgnującego skórę. To odkrycie, o którym wszyscy mówią, zostaje opatentowane przez Academie. Rozpoczyna się era pionierskiego laboratorium marki.

Pierwszy światowy patent
Poskromić słońce
1949

Poskromić słońce

Wprowadzenie pierwszych produktów do opalania, «Bronzécran Sunscreen Cream », a następnie « Bronzécran Sunscreen Fluid », nadających skórze optymalną ochronę oraz sprzyjające opalaniu.

1952

Pierwszy podkład nawilżający

Premiera «Cover Cream» w różnych odcieniach. Niesamowity podkład, który nie wysusza skóry w przeciwieństwie powszechnie stosowanych w tym czasie tzw. "pancakes" . Doskonale kryje, jest dobrze przystosowany dla młodych ludzi, aby ukryć niedoskonałości (pozostałości po bliznach, zaczerwienienie, rozszerzone pory, drobne krostki ...).

Pierwszy podkład nawilżający
Odnowienie marki
1953

Odnowienie marki

Gérard Gay, syn Georges Gay i farmaceuta, przejmuje zarządzanie Académie Scientifique de Beauté. Jego polityka jest oparta na odnowieniu i dynamizmie, czyniąc z Academie słynną firmą kosmetyczną.

1954

Hydraderm

Wprowadzenie słynnego «Hydroderm Cream». Nowoczesna nazwa mówi sama za siebie.

Hydraderm
Pierwszy samoopalacz na świecie.
1960

Pierwszy samoopalacz na świecie.

W "Bronz'Express Tinted Lotion" jest produktem kultowym i bestsellerem marki. Jego sukces jest ze względu na jego wyjątkowy i niezmienionej formuły, ponieważ został stworzony. Pierwszy samoopalacze balsam na rynku, który tworzy naturalną opaleniznę w ciągu kilku godzin, tak jak prawdziwy opalenizny! Dzięki jego przyciemnionemu kolorowi, pomaga osiągnąć natychmiastową opaleniznę bez smug. Dziś, jeden balsam jest sprzedawany na całym świecie co minutę.

1969

Pierwsza linia kosmetyków hipoalergicznych

Światowa premiera linii "Hypo-allergique". W tym czasie jest to jedyna pielęgnacją kosmetycza dla szczególnie wrażliwej skóry. Sercem wszystkich formuł jest składnik aktywny pochodzenia morskiego, który ma właściwości odczulające, kojące i przeciwzapalne. Jednym z produktów jest «Nourishing Cream Save Miracle» (Krem odżywczy) zawierający, po raz pierwszy, R.N.A. (Kwas rybonukleinowy), który pomaga spowolnić pojawianie się linii i rewitalizuje naskórek. Dzisiaj «Sève Miracle» jest wciąż jednym z najlepiej sprzedających się produktów Academie. Został on opatentowany (patent nr 6-924-981) jako pierwszy produkt z kolagenem.

Pierwsza linia kosmetyków hipoalergicznych
Rodzinna kontynuacja
1973

Rodzinna kontynuacja

Po przedwczesnej śmierci Gérard Gay, Emma, jego żona, która ma dwójkę małoletnich dzieci, zaczyna kierować Académie Scientifique de Beauté. Ona jest gwarantem pionierskiego ducha marki. Wprowadza do receptur olej jojoba, składnik, który jest dobrze znany ze swoich niezwykłych właściwości w świecie roślinnym.

1981

Z pokolenia na pokolenie

Córka Gérard Gay, Laurence, dołącza do Académie Scientifique de Beauté jako Dyrektor Działu Zakupów. Kilka lat później, jej mąż, Christophe Therme, wchodzi do firmy i aktywnie rozwija marki na całym świecie. Dziś firma jest obecna w 67 krajach.

Z pokolenia na pokolenie
Poczwórna moc piękna
1988

Poczwórna moc piękna

Académie to nowoczesna i pionierska firma, która wprowadza na rynek rewolucyjny koncept o nazwie «Beauty Quadrant»; cztery produkty połączone w pomysłowym słoiku, który można podzielić na cztery równe części. Cztery kompatybilne, uzupełniające się, zasadnicze i skuteczne produkty mające na celu walkę z widocznymi oznakami starzenia.

1993

Naukowy system anty-age

Bardzo ważny rok, w którym wprowadzono ultra zaawansowaną linię regenerującą, trafnie nazywaną: "Scientific System" tzw. Złota Linia. Laboratorium Académie jest bardzo dumne z tego dzieła. Produkty tej linii mają najbardziej skoncentrowane składniki aktywne na rynku. Wyniki są zdumiewające. Niezaprzeczalny sukces!

Naukowy system anty-age
Kwintesencja nawilżania
2000

Kwintesencja nawilżania

Na początku był «Hydraderm Cream». Następnie została stworzona linia « 100% Hydraderm » o 3-stopniowym działaniu: natychmiastowe nawodnienie , długotrwała nawilżenie skóry oraz działanie przeciw odwodnieniu. Po raz kolejny, Académie jest pierwszą firmą, którą zastąpiła zwykłą wodę zawartą w każdej recepturze tej linii na 100% naturalną wodę jabłkową, którą skóra bardzo dobrze toleruje.

2006

100% męska odpowiedź

Po wprowadzeniu w latach 30. XX wieku pierwszego kremu pielęgnacyjnego dla mężczyzn przeciw podrażnieniom skóry po goleniu, Académie Scientifique de Beauté ponownie powraca do stworzenia linii całkowicie dedykowanej mężczyznom: « Académie Men ». Produkty 2 w 1 stworzone dla mężczyzn, chcących zadbać o swoją skórę.

100% męska odpowiedź
Pierwsza filia
2008

Pierwsza filia

Utworzenie pierwszej filii w Niemczech, jest znakiem dynamizmu dystrybucji Académie na jednym z najważniejszych europejskich rynków kosmetycznych.

2009

Profesjonalna pielęgnacja dermo-kosmetyczna

Wprowadzenie linii Derm Acte to spotkanie pomiędzy dwoma światami: dermatologii i kosmetologii. Każdy produkt jest tworzony na bazie silnych składników aktywnych, które są dobrze znany wśród dermatologów (kwas hialuronowy, naturalny kolagen, kwas glikolowy, kwas salicylowy ...), Umożliwia to uzyskanie optymalnych wyników i skuteczności w pielęgnacji skóry.

Profesjonalna pielęgnacja dermo-kosmetyczna
2011

Czwarta generacja

Cyrille Therme i Jennifer Weinfeld, prawnuki Georges Gay, dołączają do Académie Scientifique de Beauté jako menedżerowie ds. eksportu i marketingu.

2012

Przełom naukowy

Po kilku latach badań i rozwoju, laboratoria Académie oferują serum regenerujące «nowej generacji»: Marvelous Formula (Cudowna Formuła). To unikatowy niesamowity koktajl zawierający 57 składników. Produkt o wysokim stężeniu składników do 41,7% ! Rewolucja w kosmetyce, która radykalnie zmienia skórę i daje wyjątkowe rezultaty.

Przełom naukowy
2013

Nowa fabryka i laboratorium

Dzięki rozwojowi Académie może inwestować w nowe narzędzia produkcji należące do czołówki technologii. Jest także w stanie spełniać najwyższe standardy jakości: normę ISO 22 716, certyfikat, który gwarantuje dobrą praktykę wytwarzania.

2015

125 rocznica

Académie Scientifique de Beauté z okazji 125 lat istnienia wprowadza na rynek limitowaną reedycję słynnego "Princess Cream" (Kremu Księżniczki) z XiX wieku. To symboliczny produkt, która prezentuje zadziwiającą, znakomitą i autentyczną historię rodzinnej firmy tworzonej przez lata, dziesięciolecia i wieki ...

125 rocznica

Created with GaboX